Ciekawostki

Magnetyzm klubów zakupowych

Choć na rynku polskim obecne są one dopiero od niedawna – to jednak przebojem podbijają serca konsumentów. Dodajmy, coraz bardziej świadomych konsumentów, którzy dokonując zakupów w Internecie – szukają najatrakcyjniejszych rozwiązań. Zapewniają im to właśnie, miedzy innymi, kluby zakupowe. A karty przetargowe mają trzy: ekskluzywność, styl oraz bezpieczeństwo.

EKSKLUZYWNOŚĆ

Żyjesz w XXI wieku. Lubisz wyglądać stylowo, ale nie chcesz wydawać fortuny na ubrania. Jesteś konsumentem jak każdy z nas więc szukasz okazji również w Internecie, ale serwisy aukcyjne i wirtualne sklepy nie gwarantują tego, na czym Tobie zależy najbardziej. W końcu znajdujesz, rejestrujesz się i kupujesz – jesteś pełnoprawnym członkiem ekskluzywnego klubu zakupowego.

Tak, tak – wszelkiego rodzaju kluby (zakupowe również) oferują nam ową elitarność. Przysługują nam wysokie rabaty, korzystamy z możliwości wyboru między najbardziej pożądanymi markami europejskimi, uczestniczymy
w jedynych w swoim rodzaju kampaniach sprzedażowych.

Dlaczego przyciąga nas ekskluzywność? To proste – lubimy samo poczucie przynależności grupowej. A jeśli wiąże się ono z jeszcze innymi profitami (jak prestiż, bezpieczeństwo czy siła) – tym lepiej. Znaleźliśmy się w najlepszym gronie.

STYL

Jesteś już zarejestrowanym członkiem klubu zakupowego? Wiesz zatem doskonale, że w jego ramach możesz liczyć na „upolowanie” najlepszych jakościowo produktów. Jakich dokładnie? Ubrań oczywiście, obuwia, akcesoriów i dodatków oraz niejednokrotnie – drobnego sprzętu z kategorii: wyposażenie domu.

To, co jednak w tym wszystkim jest najważniejsze – to fakt, że kluby zakupowe posiadają w swojej ofercie najmodniejsze w danym sezonie, najbardziej stylowe propozycje. Nierzadko oferowane marki są trudno dostępne (zwłaszcza w Polsce) lub nawet w ogóle nie ma możliwości nabycia ich kraju. Jedynym rozwiązaniem są zatem zakupy w Internecie.

BEZPIECZEŃSTWO

Po zarejestrowaniu się w klubie zakupowym przychodzi czas na decyzję w sprawie konkretnego produktu. I tutaj możemy być pewni – wszelkie artykuły dostępne w kampaniach klubowych, pochodzą bezpośrednio od producenta. Nie musimy mieć obaw co do ich oryginalności.

Kolejna kwestia to finanse. Kupując w Internecie chcemy mieć gwarancję, że nasze pieniądze zostaną dobrze wykorzystane. Minusem jest, że w większości klubów zakupowych to klient finansuje zakup zamówionego towaru. Ale jest wyjątek – Stilago – gdzie wszelkie płatności dokonywane są dopiero przy odbiorze przesyłki. Dzięki temu nie ponosisz żadnego ryzyka i nie blokujesz pieniędzy płacąc z góry. Szalę przeważa możliwość bezproblemowego zwrotu zakupionego towaru w ciągu czternastu dni (znów Stilago, ponieważ inne kluby ograniczają ten czas do 10 dni) oraz kontakt z Biurem Obsługi Klienta w razie ewentualnych pytań.

Jak widać – dbałość o bezpieczeństwo i komfort klienta to jedno z priorytetowych zadań klubów zakupowych, które dystansują w ten sposób wszelkie serwisy aukcyjne oraz sklepy internetowe.

Czego nam jeszcze trzeba?

Sposoby dokonywania zakupów ulegały zmianie na przestrzeni wieków. Najnowszą ich formą są kluby zakupowe, które tworząc stosunkowo łatwo dostępne społeczności – przyciągają coraz szersze grono użytkowników – oferując w zamian szereg korzyści. Ekskluzywność, styl i bezpieczeństwo – tym właśnie przyciągają nas kluby zakupowe. Dobrze, że w zamian za naszą lojalność możemy liczyć na tak poszukiwane dzisiaj „wartości”. Czego nam jeszcze trzeba?
Z: http://www.biuroprasowe.pl/magnetyzm-klubow-zakupowych,d4601.html

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy